25 Şubat 2010 Perşembe

yeni bloğuma hoş geldik...

Aslında bloğumu değiştirme gibi bi niyetim yoktuya, yorum yapılamıyomuş diğerine. izleyicilerim sağolsun uyardılar ve yorum olmadan blog yazmakta zormuş hani. hadi bakalım hayırlı olsun, diğerinden daha fazla zaman ayırabileyim ve bol boooool yorum alsın...( yorum istiyorum yoruuuuuum)

Neyse üstteki taç bana ait. kendim için yaptım adını da yakın arkadaşım Aylin koydu; çikolata şelalesi içindeki inci taneleri :) kahve süet taç, siyah zemin, uçuk pembe orta kat, kahve kurdela çiçek ve büyük boy pembe inciler...

Saçımda görünce "bizim evde deli var tepesinde gülü var" diyebilirsiniz hiç çekinmeden...

ha bir de eski blogdaki kayıtlar için buraya tıklayabilirsiniz. zamanım olsaydı onlarıda aktarmak istiyodum ama belki olur bi ara...

sevgiler...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder